Vztahy s médii

Ač se díky moderním technologiím komunikace zrychlila a posunula směrem k elektronickým médiím, stále zůstávají základním stavebním kamenem PR vztahy s médii. Díky nim se zákazníci ve velkém počtu dozvídají o službách, novinkách, změnách či vůbec o dění v dané společnosti.

Nejen znalost médií, ale i volba správného způsobu komunikace s nimi je zárukou průběžné publicity a zejména měřitelných výsledků.

Poradenství

Dobré jméno společnosti nebo značky se buduje dlouho, ale rychle může dojít k jeho poškození. Při správně provedené analýze a následném nastavení jednotlivých aktivit tak, aby eliminovaly negativní vlivy, je možné se poté soustředit na další rozvoj.

Krizová komunikace

Ani dobře nastavené aktivity PR nezabrání nenadálým jevům, ke kterým může dojít ať už s přispěním konkurence nebo nahodile. Připravený manuál krizové komunikace je minimem a dobrým základem, jak bojovat s mediální krizí. Velký vliv v této oblasti sehrává čas reakce a hlavně správnost reakce.

Interní komunikace

Rozesílání informací prostřednictvím e-mailu je také jistou formou interní komunikace, ale ne právě tou, kterou se zvyšuje loajalita a výkonnost zaměstnanců. Dlouhodobé podceňování interní komunikace může vést k vyšší fluktuaci zaměstnanců, ale někdy také až k poškození dobré pověsti firmy.

Možností, jak se zaměstnanci komunikovat je přitom celá řada. Od firemních časopisů, dnes spíše v elektronické podobě, pravidelná setkání s vedením společnosti či chaty s nimi, intranet, úprava pracovního prostoru, motivační soutěže, poznávací programy a mnoho dalších.

Pořádání a organizace eventů

V době, kdy se prostřednictvím komunikačních technologií můžeme bavit téměř s kýmkoliv a kdekoliv, ještě více vzrostla hodnota osobního setkání. O to více je také obtížné takové setkání, které by přineslo požadované efekty připravit.